tisdag 22 juli 2008

Huskur för halsont!

Idag har jag hunnit att vara utomhus lite grann.
Suttit och gått igenom orden ute på däck. Varmt och skönt.

Mobilsladden ligger hemma :( så det blir att släpa med sig kameran i förklädet, hahaha!
Det är faktiskt sant. Första dagen låg den i hytten och det kändes inte bra.
Nu följer den mig som en trogen vän. Jag tror jag är beroende av den...


Hängde mig ut över relingen, det är högt även om det inte syns här!
Jag skall se om jag hittar nån bra vinkel som visar bättre.


Nästan hemma. Ligger ankrad utanför Brofjorden, Lysekil. Massa båtar runt oss, åh så vackert.

Och när jag tittade ut nyss så hade vi fått en granne!
Olympus, Sirius rederi. Det var dom som jag fick kontakten med först och var jättehjälpsamma och trevliga. Men nu är jag här!

Hjälp!
I eftermiddags hände det nåt med min hals.
Rätt som det var när jag svalde så fick jag jätteont i halsens vänstra sida.
Det kändes nästan som om det slog lock för örat. Nu kan jag nästan inte svälja alls och är öm i örat samt längst halsen och är lite tung i huvudet.
Är det nån som har en bra "huskur"?
Maila den snabbt!!!
Jag får INTE bli sjuk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är såå.., cool Yvonne.
Känner dig knappt, men tuffare brud får man leta efter... ;-)

PS. Skepparen el. styrman, har ju lite enklare sjukvårds utbildning.

Krya på dig tjejen...