lördag 19 juli 2008

Onboard

Då var jag här.
Äntligen ombord på min nya arbetsplats!
Det känns verkligen jättebra, efter några dagar med oro, nervositet och massa förväntan.
Mitt hytt är faktiskt ganska fin. Består av två rum med säng och garderob i ena rummet och soffa, fåtölj och skrivbord i andra. Jag har egen tv, video, dvd och stereo.
Jag och Sonny (han som jag skall lösa av) har suttit och gått igenom rutiner nu ikväll. Han är schysst och mycket hjälpsam, jag kan ställa alla frågor och det känns skönt.
Jag har också packat upp och installerat mig.
Öppnat mina presenter jag fått med mig. Tack!
Bäddat med mitt nya fina Lexingtonbädd set som jag fick av Mia och Johan. Tack vad gulliga ni är.
Imorgon skall jag visa er lite bilder, men nu måste jag i säng. Klockan 06.00 imorgon bitti är det uppställning i byssan!
Skepp o´hoj!

Inga kommentarer: