torsdag 31 juli 2008

Solnedgång

Här kan ni se var jag tränar. Det kanske inte ser så glammigt ut men funkar hur bra som helst.
Igår när jag var nere så fick jag den där känslan av att inte få nog.
Jag höll på mycket längre än vad jag planerat.
Underbart skönt!
När jag stretchade tänkte jag på SATS, Olympic och Göteborg för sådär 7-8 årsen. Första gångerna jag var på gym. Åkte ner till Mia i Gbg, och vi skulle träna.
Jag ville aldrig gå därifrån. Löpbanden var ju HELT fantastiska, alla maskiner , för att inte tala om klasserna som var hela dagen!
Hemma i Fjällbacka hade vi ett pass Bodypump i veckan, torsdag kl. 19...


Fyra raka, två kick!
Om och om igen.


Trampa, trampa!
Tittar in i väggen? Nej, det gör inget. Jag blundar ändå och sjunger med i musiken.


När jag duschat gick jag ut på däck och kolla in viklen kväll!
Jag tror att hela Sverige hade en fantastisk sådan igår.
Lagra, memorera känslan, den skall räcka hela vintern.

Helt stilla och då är vi ändå ganska långt ute till havs.


Detta är uteplatsen precis vid min hytt, lyxigt va?!

Inga kommentarer: