lördag 16 februari 2008

Faster Solveig

Solnedgang over Karon Beach, klockan ar ca 18.30


Pa andsra sida vagen, mot Kata.


Beachboyen Ola!


Jag & faster Solveig.


Igar kvall at jag middag med tjejerna fran Sthlm som vi har traffat flera ganger under resan. Frida och Maggie. Trevligt!
Efter maten sa tog jag fotvard med pedikyr, lyx!
Sa bra som jag sovit det tva sista natterna har jag inte gjort pa hela resan. Stensover verkligen. Skont.

Idag har jag bytt boende. Allt kanns sa spannande. Aventyr!
Weeee!

Efter flytten sa gick jag for att leta upp faster och farbror. De har hotell pa samma strand men langst bort, mot Patong.
Pa vagen dit traffar jag familjerna Bengt och Erland Palm!
Jag blir glad!

Solveig och Ola var inte pa rummet sa det vara bara att ga stranden bort.
Ni skall veta hur jag kampar med sanden...
Jo, dar lag dom! Bland alla dessa manniskor sa hittar jag dem!
Tillbringade dagen med dom, trevligt!

Nu ikvall har jag prommenerat till Kata, strosat omkring bland standen och atit en bit mat.
Slank in pa detta caf'e for att checka lite ;)
Nu ar det dags for sangen kanner jag.
Natti!

Ps. Jag har det helt underbart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!
Glömde att jag skulle hälsa sååå mycket från Laila.