torsdag 7 februari 2008

Mer fran Koh Lanta

Idag maste jag ta det lite lugnt med solandet. Fick rejalt med farg igar.
Sovit inatt men kanner hur det stramar.
Mia tal solen battre, sa hon ligger pa stranden och laser.
Och du Alexander (pa jobbet), jag ar inne pa fjarde kapitlet i forsta boken av mina fem bocker jag har med mig...

Vi skall utforska Koh Lanta idag. Hyr 90cc:are och skall ta oss omkring har pa on.
Jag sa ju att vi bodde pa sodra delen av stranden, det gor vi inte.
Vi bor ungefar i mitten av Long beach.

Har bjuds ni pa lite av vara upplevelser fran Bangkok, tyvarr tar det timmar att ladda in filmer har, sa det blir bilder. Alla bilder och filmer ar klickbara.

Jag har vridit runt denna bilden men den envisas med publiseras like this...
Jag vantar pa flodbaten i Bangkok har.
Har koper vi Ro Tee, en pannkaka som steks men extra agg , banan och honey.
Saljs langs vagarna. Mycket gott!


Chinatown in Bangkok.




Lite mer bilder fran varan harliga cykeltur bangkokbybike












Vi har det som ni ser, heeeelt fantastiskt!

Inga kommentarer: