onsdag 13 februari 2008

Sista Phi Phi dagen

Imorgon tar vi baten till Phuket. Spannande! Jag undrar om det har andrat sig mycket.
Vi skall ata middag med Uffe imorognkvall och sa skall jag leta upp min faster.

Jag har fatt massa myggbett igen. Sakert 50 st pa benen! Det kliar och kliar och kliar!
Nan som veta om det finns nagot som forebygger sa dom inte sticker mig?
Jag fick en omgang nar jag kom hit ner men den var lakt nu. Igar slog dom till igen.
Shit vad det kliar, jag haller pa att bli galen. Har har varit och kopt cortisonkram som jag smorjer pa, kanske det kan hjalpa.
View point Phi Phi Island






Nere igen


Sa har ser det ofta ut bakom fasaden har i Thailand.




Jag & Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Kramar till er på alla hjärtans dag!
Ni ser ut att ha det underbart skönt.
Kram kram