fredag 15 februari 2008

Mot Phuket

Igar var tog vi baten till Phuket.




Tog knappa 2 timmar, aven denna gang intog vi forsta parkett :)



En underbar batresa, varma flacktar och vagornas brus.
Siktade nat, kanske en hajfena, kanske en val...
Har Phuket hamn.

Vi var framme vi 11-tiden och tog taxi till Karon. Gamla Karon.
Visst kanner jag igen mig, men oj vad de har byggt!

Vi fick ett kanonrum, med AC och toadorr som vi levt utan ett tag...
Stranden har gillar jag. Sanden ar av battre sorten... Nastan pulvrigt fin.
Vagorn ar stora, riktigt stora igar. Jag gillar det, man far ta sig ut lite, utanfor vagens brytning. Vattnet ar ljummet! Harligt!

Middag med Uffe




och Roland igar. Vi tog och gjorde ett besok i Patong, grannstranden.



Patong ar ett ganska vidrigt stalle i min smak, men Mia ville se det och vi hade det riktigt trevligt!
Alla hjartansdag som det var! God mat och dryck, kvallen avslutades med att jag och Mia buggade... Da kan ni ju tanker er resten!

Idag, Mias sista dag har vi tillbringat pa Orchid Resort med poolbad och massage.

Harligt!

PS. Tack Philppe! Jag har tagit forsta pillert idag. Nu kanske jag far sova pa natterna. Tack!

Inga kommentarer: