måndag 4 februari 2008

Krabi


Igar anlande vi Krabi.
Vi bor pa ett underbart stalle, i en bungalow, Fasai.
Det ar mycket enkelt, som det mesta har i Thailand men ack sa charmigt.
Idag har vi paddlat cajak i underbart vatten. Vi paddlade ganska langt, sakert i tre timmar.
Bedovande vackert!
Vi sag vilda apor, Longtailmonkeys. Jattesota.
Sen tog vi longtailboat till Hong Iskand dar vi snorklade.
Tyvarr blaste det en del sa vattnet var inte helt klart.
Jag hangde i en riktig lian!!! Haftigt!

Det ar sa otroligt vackert har nere.
Jag skulle vilja beratta massor, men tiden ar knapp...
Jag har ju semester!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej lyckostar
här hemma är det regn och rusk
nästa resa skall jag följa med
hoppas jag
jag älskar dig mamma och så klart yvonne puss på er ha det så bra hej då;D