lördag 23 februari 2008

Tosai - Vattenfall & matmarknad

Idag har jag haft en underbart harligt dag!


Jag och Uffe har varit vid Tosai vattenfall.
Det ar torrperiod har nu sa det var bara lite vatten som foll...
Men vi badade, fick massa badkompisar!


Vi har kort runt nastan hela Phuket.

Har, strax norr om Patong.

Saa haftigt! Jag stormtrivs pa biken. Frihet!

Kamalabeach. Den verkar jattemysig den har stranden.

Vi korde forst forbi Patong, Kamala och vidare norr ut. Det var Ulf som var ledaren, vilket var mycket bekvamt. Bara att haka pa.
Hittade ett litet busfro vi vagkanten! 4 ar och helvild!

Idag har jag kant en nya kansla.
Jag bara ar. Enjoy!
Har ser ni Ulf och langst bort Karonbeach, sen Katabeach och den lilla snutten narmast ar Kata noi.
Nojer sig verkligen elefanterna med detta livet sjalvmant eller ar dom drogade?

Jag har blivit helt sald pa Thaimaten och standen dar dom saljer mat. Nar jag och Uffe skiljts at sa hade jag inte fatt nog sa jag drog vidare en bit. Hamnade pa en marknad dar det saldes massa med mat. Jag var tyvarr fortfarande matt efter maten hos Jorgen och hans restaurang Tradgarden. Massaman blev det idag, mycket gott.

Agaren av Tradgarden Jorgen, Rolle och Uffe.

Sa jag platade maten istallet.
Korvar.
Spett av alla olika slag. Laskande va?
Grillat.Tror ni det luktade gott eller?!
Grytor av alla slag.
Vad detta ar? Ingen aning...
De grona ar blad fran nat trad. Bananplantan kanske?
Det andra allmojlig blandning.
Hungriga nu eller?
:)

Inga kommentarer: