fredag 28 mars 2008

Gröna, svarta, vita, röda bönor!

Jag blev så heltänd på Detox-varianten när jag läste om den häromkvällen, och jag fungerar så att när jag hittar nåt intressant så har jag svårt att hejda mig...
Så jag "tjuvstartade" redan i torsdags. Jag hade bestämt mig för att äta blandad kost under helgen (typ äta ur kylen). Men hamnade på Josefina ikväll och där blev det tre-rätters...
Ingen detox meny inte. Rödvin, räkröra, Wallenbergare och sorbet. Suck, vad det är gott med mat!
Idag har jag iallafall varit och handlat till min diet, gröna bönor, keso, linfrön, vitlök, rödlök, bulgur, grönt te, örtsalt, naturell yougert, selleri, katrinplommon, lax osv.
Skall bli riktigt kul att sätta igång!
Jag vet att jag kommer få en kick, får alltid det av sånt här...

Jag vet inte hur länge jag skall köra, hur länge går man på denna metod?
Några veckor?
Tanken är ju att rensa kroppen och viktnedgång. En bra start på GI står det, men inte hur länge dom rekommenderar.

Nån som vet?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror att GI metoden ar en livsstil. Vi ater alltid sadant.