måndag 17 mars 2008

i Ärlighetens namn

Äntligen!
Ni vet när man lovar att inte säga nåt till nån, och det känns helt fel.
Är helt fel.
Vad gör man då?
Jag har burit en hemlighet som jag inte borde i flera månader.
Idag släppte jag ut den.
Sååå skönt.
Jag hade lovat att inte säga nåt, men hemligheten var mot alla mina principer, min moral och mitt uppförande.
Vad gör man då?
Vi har pratat om det flera gånger, jag vill inte svika.
Men jag sviker mig själv oc andra genom att behålla den.
Allt slutade väl.
Jag informerade att det inte gick längre och då fick han köpa läget.
Fy vad sånt här kan bli svårt.
Nu är stenen är borta! Skönt!

I torsdags när jag gick till jobbet så hörde jag för första gången i år fåglarna kvittra.
Idag var det snö...
Men vi drabbades inte av snökaoset som stora delar av vårt område gjorde.
Nu är den borta och det både torrt och soligt ute. Vår igen!
Måste säga att Sverige är fantastiskt!

Så då var man fast i dataträsket igen...
Suttit framför fb och surfat runt till ingen världens nytta i flera timmar...
Dammsög med ena handen facebookade med andra, efter det så bytte jag dammsugaren mot ostkaka men fortsatte med fba men den andra.
Ungefär så går det till hemma hos mig ;)
Men ni som läser min blogg känner ju mig ganska väl vid det här laget,
så ni kan få högt score på min quiz :)
Testa!
Ledtråd:

Rysning!

Inga kommentarer: