torsdag 20 mars 2008

Paradiset

Nu snöar det ute. Och blåser. Kallt och mörkt.

Jag skall strax krypa ner under täcket. Läsa några sidor innan jag somnar in.

Skall bli skönt. Trött.

Sålt kläder idag. Kul! Dagen har gått fort, nya och gamla kunder att prata med.

Undrar just om det är massa snö imorgon när jag vaknar...

Har sparat en film från Koh Hai, en ö som jag gillade!

Den kanske kan behövas nu.

Lyssna på vågornas skvalp. Jag tror det är så här det kommer vara i paradiset den dag vi kommer dit.

'

Jag är så oerhört tacksam att jag fått uppleva detta.

1 kommentar:

Black Phanter sa...

Hej!
Tusen Tack för ditt inlägg på min blogg..*L*
Måste säga att detta är en otroligt vacker bild/film samt att få höra vågorna.
Ger stor beundransvärd till dina bilder tagna i Fjällbacka så vackert.

Mvh: desertflower