måndag 24 mars 2008

Mysdag idag

Frukost i sängen å ha de bra, ligga lite å fundera...
Härligt att vara ledig.
Idag skall jag gå i pyamasen hela dagen, slappa, plocka lite och bara gotta mig.
Det har ju gått i ett hela helgen. Butiken, Bryggan, snabbdusch, ut och träffa vänner.
Igår när vi stängt så gick/sprang jag ner till hamnen, för jag ville se den omtalade tumlaren som förvirrat sig in i hamnbasängen och inte hittade ut.
Han var synad redan vi 6 på morgonen och varit kvar hela dagen. Hoppat och busat like a dolphin, you know.
Tyvärr för mig men härligt för honom att han hade hittat ut när jag kom vid 17-tiden.
Kustbevakningen var på plats, kanske dom gjort en insats.
Det är inte helt ovanligt med tumlare ute på väderöfjorden men här inne hör de inte hemma.
Ingen tumlare, så jag får bjuda på några Fjällbacka-påskbilder istället.


Hoppas det kommer in foton på hemsidan så jag får se den!
Avslutade kvällen med en film igår, stort!
"A good women" Näe, inget större, snarare mer klen...
Helen Hunt var bra, Meg´s man var snygg och härligt med Rom och spanska trappan, det är det enda som är värt att kommentera.
Längtar efter en riktigt bra film!

Inga kommentarer: