lördag 15 mars 2008

Heja Björn

Så hamnade jag framför teven och melodifestivalen.
Charlotte Pirelli var mycket bättre att se än att höra på radion, Sibels låt är ju jättefin en tyvärr inget att skicka till Belgrad.
Amy Diamonds imponerar! 15 år lite väl ungt men kan gå hem i Europa för just det.
Sjögren... definitivt inte, men jag har haft fel förr. Han är ju oerhört populär i Norge.
Men jag röstar på den låten jag gillar mest, inte på den låt som har störst chans att vinna i Serbien.
Tvinsen, för klent.
Sanna Nielsen underbar, men jag vill ha en svängig låt.
Nordman, nej igen.
Skall bli spännande att höra BWO, dom brukar jag gilla.
Än så länge ligger min röst hos Perelli.


Schlager-Björn.


Ikväll har jag lagat en ny variant på tacos.
Tog två tortillabröd och bredde på tacosås på dem. På den ena la jag riven ost, svarta bönor, skivad tomat, brynt tacokryddad köttfärs, lök och toppade med lite riven ost. Lade sedan det andra tortillabrödet uppe på. Stekte det i stekpannan några minuter på varje sida.
Serverade med sallad och en klick gräddfil.
Det blev kul tevemat!

Inga kommentarer: