fredag 14 mars 2008

Vita Malm

Tack för kommentarerna och sms. Det jag skrev om igår är det bara jag själv som kan påverka.
Jag vet hur dumt det kan låta, men det är så det är. Jag jobbar med det som ni förstår.

Wolfgang, och ni andra som skall laga Tom Ka Gai soppan, tänk på att när ni använder cocosmjölk så kan det ju ibland skära sig. För att undvika det så använd den tunna vätskan i paketet/burken först. Skrapa ur "grädden" det allra sista och koka bara några minuter efter att ni haft i det. Tips!

Jag håller på att fixa här hemma. Först var jag inne på att byta golv, men jag måste få min förvaring att funka först.
Kollade in ikea imorse, smsade broder och nu håller Simon (med bruten tumme) och "Mogge" på att motera.
Så lätt det kan vara!
Nu har jag ett stort gammalt skåp i björk om det är någon som vill ha.
Det är ganska fint, men passade inte hos mig.
Hör av er om ni vill ha bilder, skåpet är gratis!
Jag skall måla väggarna vita, men det blir nån gång under våren. Kanske sätta upp några våder tapet över sängen.
Men jag har hittat en rullgardin jag vill ha! Josef Frank textil, svindyr. Jag snackar mycket pengar.


Men det hade blivit sååå snyggt i mitt vita sovrum med mina vita byråer och denna vit/gröna rullgardin. Jag gillar många av Franks tyger, kolla här. Expensive taste...


Den här Josef Frank tapeten tycker jag om, kanske för att den fanns i vårt lekrum när vi var små. Den är glad!

Inga kommentarer: