fredag 25 januari 2008

Lite synd om mig ikväll...

Nu sitter jag här igen. Mätt och trött, efter en omelett i mitt nya fantastiska
omelettjärn från USA, lite lax och en arbetsvecka.
Basta kan jag inte göra, eftersom jag är ensam och jag har
lovat att inte gå dit själv i fortsättningen... :(

Tackat nej till en middag :(
Eftersom detta är sista helgen innan resan, ville jag ägna mig åt sönerna hela helgen, men det ville inte dom...
Fick jag just reda på. Dom kommer hem först imorgon.
Men jag kan inte klandra dem, 17 0ch 19 år då är det fullt normalt att vilja vara med polarna.
Det var inte så längesen jag var där... ;) Minns väl hur kompisarna betydde allt!

Så ikväll får det bli en lång dusch med peeling och inpackning här hemma.
Vika värsta megatvätten och sedan lägga sig i soffan.
Stackars mig.
Kanske skulle köpa mig en stor godispåse och trösta mig med?!
Tycker nästan jag är värd det.

Detta var skönt att få skriva!
Mår genast bättre.

Inga kommentarer: