onsdag 30 januari 2008

Schiphol Airport

Ja, da var man pavag da!
Kanns hur bra som helst.
Jag har varit litte speedad de sista dagarna, vaknat pa natterna osv.
Men redan nar jag klev pa taget i Dingle sa slappte all nervositet.
Det var mysigt att traffa Anders igar, det var langesen man hade honom for sig sjalv.
Vi besokte Joe F och sen kopte vi med oss stans basta sushi hem. Min bror och jag.

Klockan 05.15 i morse hamtade taxin oss, mot Landvetter!
Anders skulle till ut pa jobb och hans flyg gick 10 min efter mitt.
Sitter nu pa Amsterdams flygplats.
Tagit diverse varv runt har, luslast tva resetidningar om Thailand och antecknat massor som skall upplevas! Exklusiva kopcenter, matlagningskurs, Sirocco (en bar under bar himmel, 63 vaningar upp), vi skall aka bat i Klongerna... samt cyklingen som redan ar bokad.
Vi har bara tre dagar i Bangkok sa det blir att ligga i. Men vi brukar vara ganska effektiva, Mia och jag.
Sen hade Mia hort om Kolita-oarna, kan det vara Koh Lita? De skall ligga utanfor Koh Lanta och vara super!
Weee! Vad vi skall ha det underbart!
Nu skall jag bara fordriva tiden fram till 20.30 da planet mot BKK avgar.

Ni far ha det sa gott dar hemma och jag hoppas att ni inte regnar bort ;)

Inga kommentarer: