torsdag 3 januari 2008

Så här är det...

Har inte varit upplagd för bloggen den sista tiden.
Jag känner att jag blivit hämmad i mitt skrivande, tyvärr.
Därmed får jag inte ut det jag vill ha längre.

Ni kanske märkt att inläggen är korta och opersonliga.
Jag har befunnit mig i en liten svacka och det har även
gjort att plåtandet har näst intill blivit obefintligt i höst.

Jag känner mer än vanligt att jag inte passar in där jag är...
Men kan inte låta bli att utsätta mig och följden blir jobbig.

Jag kommer att fortsätta bloggandet men vet inte i vilken utsträckning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yvonne, va då passar in? Säger vem? Vad vill du?
Jag skulle vilja att du var du! Som jag försökte säga igår. Du är en ärlig, bra, underbar vän som alltid finns. För mig passar du in. Stor kram Agneta.

Anonym sa...

Jag tycker du skriver bra och hoppas du får tillbaka inspirationen. Många uppskattar dig väldigt mycket! Kram.

Anonym sa...

Va tråkig, jag tittar ofta på din blogg, det kul att läsa och se vad som händer i sitt "gamla" samhälle, hoppas att du får ny lust, den kommer säker till våren.
Många kramar ifrån Helene Jörgensson