torsdag 24 januari 2008

Torsdagen den 24 Januari 2008

Spänningshuvudvärk.
Tänkte lägga mig en stund när jag kom hem, men tvättmaskinen
måste gå konstant nu minst ett dygn.
Också kom min nya ipod! Suttit och laddat in massa skön musik.
Så eftermiddagen gick utan vila. Kanske borde ta en tablett.

Begravningen var idag.
Det var verkligen fint. Helt i hans anda.
Ta mig till havet, Som en bro över mörka vatten,
Så skimmrande var aldrig havet och Amazing grace.
Många vänner fanns där.
Det hölls även en sermoni i Santa Domingo samtidigt för vännerna där att ta farväl.
Fint och mycket rofyllt.
Ett ljust minne av avskedet av min vän.
Vila i frid.

Igår hände det något på denna blogg.
Jag hade mer än dubbelt så många läsare som var inne.
Och från hela världen!
Kolla gårdagens läsare

Sweden (71.73%)
United States (10.18%)
Unknown (7.91%)
Spain (1.51%)
Canada (1.38%)
Netherlands (1.13%)
United Kingdom (1.13%)
Portugal (0.88%)
Chile (0.75%)
Mexico (0.75%)
France (0.63%)
Norway (0.63%)
Brazil (0.50%)
Turkey (0.50%)
Germany (0.38%)

Hur hittade dom hit?

Inga kommentarer: