söndag 6 januari 2008

Jippi! Snö!



När jag vaknade imorse så var det massor av snö ute!
Underbart!
Jag och Emmy var högst uppe på vinden och hittade
en pulka och en snowracer.
Första backen blev såklart Långbacken, numera Galärbacken.
Sen tog vi Majorsbacken, men den var tyvärr redan plogad...
Brandbacken, Håkebacken och tillslut hamnade vi på Oxnäsberget.

Där var det perfekt!

Vi hade värsta snöbollskriget, hahaha! Jag mullade henne flera gånger!!!
Sen la vi oss och gjorde snöänglar.

Du och jag Emmy...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man sulle varit i Fjällbacka nu och inte i stan. Det ser så härligt ut med all snön, här har den redan smält. Vi hoppas att den ligger kvar ett tag nu hos er. Mycket fina bilder från hamnen, verkligen.

Anonym sa...

Ser ju sjukt härligt ut. Inte van att se Fjb i vitt. I och för sig inte van att se Fjb överhuvudtaget, även om jag är rätt säker på att jag varit där. Eller om det kanske var Kungsbacka?
Kram kram.

Anonym sa...

Ni är sköna.

Anonym sa...

Gud vad härligt!!! Här kom det bara lite grann..inte pulka vänligt! Kram Marie