torsdag 10 januari 2008

Resfebern är börjat

Idag har jag haft resan i huvudet nästan hela dagen.
Varit på banken och växlat pengar och beställt ett nytt visa kort.
Jag har känt mig lite osäker på det där med pengar,
om hur mycket cash jag skall ha med mig osv.
Men nu har jag fixat det. Inte lust att bli stående ensam Thailand och automaten käkar upp kortet...
Nä, nu har jag ett i reserv!
Perfa!
MBK, är rädd för jag kommer att hamna där dom första dagarna
på min resa... Min ryggsäck är bara på ca 60l.


Nu skall jag kopiera passet och kolla upp med försäkringsbolaget imorgon.
Ordet försäkringsbolag ger mig en olustig känsla. Men jag måste ringa dit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat. Mycket att fixa. Låter så extremt skönt att bara dra iväg just nu. Februari månad är fullständigt onödig här hemma... kram kram.