fredag 15 augusti 2008

Byte av besättningen

Vi ligger till ankas nu. Kommer in vid midnatt ungefär.
Vädret är underbart, jag har suttit ute och gottat mig i solen sen stund.
Och varit på upptäcktsfärd med kameran, igen.
Här går vägen ner till botten...


Nästan hemma. Lysekil, en halvtimma från Fjällbacka.


Här byts delar av manskapet ut.
Herregud, dom blir nerhissade av kranen!
Det är ganska långt ner till vattenytan skall ni veta.

Tur att jag inte lider av höjdskräck!
Hoppas jag får åka båt som hänger i kran nån gång :)

Som sagt Uncle, kommentarerna är inte många...
Så, Tack!
Såklart det heter koj, hur kunde jag glömma det?
Det är en del termer att hålla reda på.
Ventil kan jag nu iallafall! Och koj.
Det är bra att du har koj, nej koll på mig, det han behövas ibland ;)
Tar gärna emot information om var jag är, varför jag är där och vart jag är påväg...

Inga kommentarer: