söndag 10 augusti 2008

Fyndar!

När man rensar och städar bort massa gamla mail så brukar jag hitta saker man nästa glömt bort.
Se vad jag hittade, bilder från sommaren 2005. I gamla mail från syrran.

Här är jag och Jeff i Carpenteria, Santa Barbara.


Här är jag på blockparty hos Ikas arbetskamrat Susan, hon har en jättefest för sin man som fyllde 50. Jag var ju såklart tvungen att posera framför hojarna...


Van Nays airport, Jeffs flygplan (inte egna såklart, men det han flyger).
När han flyger LA-NY så är höjden cirka sådär 21.000 meter över havet! 10.000-11.000 ligger airbusarna på till Thailand.
Hur mäktigt som helst att sitta där inne...
Kontrollpanelen.

Här var vi ute och snorklade, jag tror att det var på Jeffs födelsedag 27 juli eller kanske Ikas 17, minns inte riktigt. Men jag kommer ihåg att det var kallt i vattnet! Vi såg delfiner som lekte runt båten, härligt. Men tyvärr kunde jag inte ta in det riktigt, för jag mådde inget vidare skall ni veta...

Jag rasade nog 10 kg på, var det inte en vecka så var det två!
Viktnedgång som man strävar efter dagligen, men detta var verkligen ingen sådan...
Vikten är återställd och såren är så gott som läkta.
Att få upprättelsen har jag nånstans gett upp...
Men jag har tagit mig igenom, förhoppningsvis mitt livs värsta och farligaste erfarenhet levande!
Nu står på fötterna igen.

Inga kommentarer: