fredag 22 augusti 2008

Längtan

Jag är understimulerad!
Energin håller på att ta knäcken på mig, jag aktiverar mig från morgon till kväll med det som finns här ombord, men jag behöver mer.
Igår röjde jag och Sean undan middagen, hämtade pass och cykeln på andra deck.
Kom oss iland, framme vid gaten så fick vi beskrivning på vart det låg ett köpcenter.
Cyklade kors och tvärs över körbanor, rena livsfaran, och jag med kamerna i handen...
Förbi IKEA och COSTCO (som kan jämföras med Martin Olsson) när jag var hos Ika så handlade vi ofta där. Dom hade allt!
Strosade där några timmar, avslutade på McDonalds.
När vi kom hem var jag fortfarande inte mätt på intryck. Jag vill mer!
Internetkontakten var bruten, teven nej tack, det fick bli gymet igen.
en och en halv timma där nere och sen ett samtal med Mia hade lite energi försvunnit.
Men jag satte mig med jobb fram till klockan var strax före tolv.
Vad skall detta bli? Jag måste få tillbaka lugnet.

Det är senaste dagarna jag känt att jag "klättrat på väggarna". Jag tycker att jag har det bra och trivs men börjar bli lite trött på mig själv.

Jag har en längtan i mig, men jag vet inte efter vad...

Skall få besök på söndag! Jippiii!

Nu har vi just startat mot Brofjorden, det är mulet med en sol där bakom nånstans.
Dessa bilderna tog jag när vi gick in går.

Denna fraktar bilar.

Themsen


Ett riktigt "monsteråk"


Från Aasnes fra Haugesund.

Mega containerbåt. Jag slutar inte att imponeras!


Cosco Seattle Monrovia.

Inga kommentarer: